Randki czas – randka dla rodziców.
Jednorazowe oddanie dziecka pod opiekę – 4 godziny 60 zł.
Podczas zajęć zapewniamy dziecku sok, wodę oraz kanapki.
Po randce rodzice otrzymują informację w kilku słowach o swoim dziecku.
Randki czas – randka dla rodziców.
Jednorazowe oddanie dziecka pod opiekę – 4 godziny 60 zł.
Podczas zajęć zapewniamy dziecku sok, wodę oraz kanapki.
Po randce rodzice otrzymują informację w kilku słowach o swoim dziecku.
Jest arteterapeutką, psycholożką i psychoterapeutką.
W Ośrodku Mater Pater prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci, młodzieży i dorosłych w nurcie psychodynamicznym, konsultacje psychologiczne oraz wsparcie psychospołeczne dla rodziców.
W swojej praktyce pomaga osobom dorosłym doświadczającym kryzysów, zaburzeń nastroju, trudności w relacjach. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z całościowymi zaburzeniami neurorozwojowymi, zaburzeniami emocjonalnymi i zachowania.
Ukończyła Psychologię ze specjalnością kliniczną oraz studia I i II stopnia z Edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych ze specjalnością Arteterapia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ukończyła kurs Psychoterapii w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”, akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Pracuje pod stałą superwizją.
Współpracowała ze Stowarzyszeniem dla Rodzin oraz Stowarzyszeniem GPAS Praga Północ, wspierając rodziny zagrożone wykluczeniem społecznym. Pracując w Centrum Rozwoju Twojego Potencjału TOGO, Warszawskiego Szpitala dla Dzieci, zajmowała się terapią środowiskową, terapią indywidualną młodzieży oraz wsparciem psychospołecznym rodziców. Prowadziła warsztaty i szkolenia dla SensArte jako wykładowca „Akademii arteterapii”, w Fundacji im. Marii Grzegorzewskiej, Collegium Humanum i Fundacji na rzecz rozwoju – Inspirator. Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie oraz w Ośrodku Wsparcia Stowarzyszenia Przyjaciół i Rodzin Osób z Zaburzeniami Psychicznymi „Pomost”.
Współpracuje z Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Warszawie jako psycholog w Poradni dla Osób z Autyzmem Dziecięcym oraz psychoterapeuta w Poradni Psychologicznej dla dzieci i młodzieży. Prowadzi tam terapie grupowe, terapie indywidualne oraz wsparcie psychospołeczne rodziców. Jest członkiem zespołu diagnozującego Całościowe Zaburzenia Rozwojowe. W Stowarzyszeniu OPTA wspiera rodziny w kryzysie prowadząc psychoterapię indywidualną oraz terapię grupową dorosłych i młodzieży.
Studentka kierunku zoopsychologia z animaloterapią na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach.
Dzieciom, które:
Studentka, miłośniczka zwierząt i literatury fantastycznej.
Absolwent psychologii na Uniwersytecie Warszawskim z ukończoną specjalizacją z psychoterapii oraz alpakoterapeuta pracujący głównie z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Zajmuje się również prowadzeniem badań i diagnozą psychologiczną.
Prowadzi grupowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży.
Młodzieży i dzieciom które:
Dużo podróżuje i lubi poznawać nowe kultury. Chętnie odwiedza swoje rodzinne miasto w Danii. Lubi grać w tenisa, a w sezonie zimowym jeździć na nartach. Wolny czas spędza często na spotkaniach ze znajomymi i rodziną.
Student II stopnia hodowli i ochrony zwierząt towarzyszących i dzikich w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. W 2019 roku ukończył seminarium „Alpakoterapia jako jedna z form animaloterapii”.
Pasjonat kina niezależnego, początkujący dziennikarz, miłośnik wszelakich zwierząt.
Absolwentka psychologii, o specjalności klinicznej, na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Terapeuta Integracji Sensorycznej- w trakcie certyfikacji- z doświadczeniem w prowadzeniu terapii SI w szkołach i przedszkolach integracyjnych
Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów, a od 2018 roku pracuje
w integracyjnej placówce szkolno-przedszkolnej dla dzieci z różnymi potrzebami rozwojowymi.
W obszarze moich zainteresowań zawodowych jest pomoc dzieciom i rodzinie. Doświadczenia zawodowe zdobywałam pracując w przedszkolu i szkole podstawowej podczas prowadzenia zajęć dla uczniów oraz warsztatów dla nauczycieli
Pasjonatka podróży, dobrej kawy i gorzkiej czekolady.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna. Absolwentka studiów podyplomowych Integracji Sensorycznej
Pracę z dziećmi rozpoczęła tuż po zakończeniu studiów. Pracowała jako logopeda w kilku Warszawskich przedszkolach i żłobkach, oraz w przedszkolu i szkole integracyjnej.
Tańczy na amatorskiej scenie teatru tańca, chętnie spędza aktywnie czas ze swoimi bliskimi i zwierzakami.
Absolwentka studiów :
Integracja bilateralna dla placówek oświatowych, terapii ręki,
Smyko Multisensoryki, sensoplatyki, felinoterapii, dogoterapii i wczesnego wspomagania rozwoju, praca z dziećmi z autyzmem.
Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. Pracowała
w placówkach przedszkolnych, na koloniach i obozach w charakterze wychowawcy, od 2006r właścicielka żłobka Bajkowy Domek na Gocławiu. Terapią SI zajmuje się od 2017roku
Mama dwójki dzieci Laury i Leona, dzięki którym wie, że marzenia się spełniają jak również pozwalają wiedzę teoretyczną stosować w praktyce 😊 Uwielbia spędzać aktywnie czas w górach na całodziennych wędrówkach, nurkować na wstrzymanym oddechu, morsować oraz odkrywać życie.
Pracuję z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi i rodzinami w nurcie psychodynamicznym, podejściu systemowym w języku polskim i angielskim. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy psychoterapeutycznej. Pracowałam z młodzieżą i dorosłymi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (Fundacja SYNAPSIS), młodzieżą Oddziału Nerwic w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, z którym byłam związana blisko 9 lat oraz dorosłymi (Akademicki Ośrodek Psychoterapii Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, gabinet prywatny).
Pracowałam w środowisku biznesowym jako Coach i trener.
Ukończyłam szkolenie z zakresu psychoterapii indywidualnej i grupowej w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”, a obecnie jestem w procesie certyfikacji pracy z grupą i pacjentem indywidualnym.
Pracuję pod stałą superwizją indywidualną i grupową.
Absolwentka psychologii klinicznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Pracuje z młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi psychoterapię indywidualną, pod stałą superwizją. Jest na trzecim roku 4-letniego szkolenia w psychoterapii zorientowanej psychoanalitycznie (IAG Rasztów).
Młodzieży i dorosłym, którzy doświadczają trudności osobistych i w relacjach interpersonalnych.
Ma dużą praktykę w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Poza ośrodkiem pracuje także w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się głównie psychoterapią indywidualną dla młodzieży i dorosłych, ale też terapią par i rodzin, pomocą w sytuacjach kryzysowych. Diagnozuje trudności szkolne i prowadzi zajęcia grupowe: terapeutyczne, treningi zastępowania agresji, treningi umiejętności społecznych i interpersonalnych.
Ukończyła 4-letnie szkolenie w psychoterapii zorientowanej analitycznie w IAG Rasztów, jest w trakcie certyfikacji, pracuje pod stałą superwizją.
Osobom dorosłym i nastolatkom, którzy:
Pon – Pt: 08:00 – 20:00
Kontakt dotyczący alpak:
Ukończyła studia magisterskie na kierunku oligofrenopedagogika i tyflopedagogika na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Specjalistka w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Doświadczenie zdobywała już od pierwszego roku studiów. Pracowała jako pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej i terapeuta integracji sensorycznej.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje poprzez liczne kursy i studia podyplomowe z zakresu pedagogiki i psychologii.
Dzieciom niepełnosprawnym i borykającym się z problemami w edukacji poprzez terapię pedagogiczną. Skupia się przede wszystkim na integracji sensorycznej, umożliwiającej zwalczanie zaburzeń ruchu i nerwowości w interakcjach z otoczeniem. Jej zajęcia łączą w sobie elementy m.in. terapii ręki, arteterapii i kinezjologii edukacyjnej.
Szczęśliwa żona i matka dwójki żywiołowych dzieci: Amelki i Antosia. W wolnych chwilach pływa, jeździ konno i czyta książki.
Czwartek 16-21
Miłość do zwierząt objawiła się u niej, gdy już jako nastolatka pomagała w stadninach koni. Ukończyła kurs chowu i hodowli alpak z elementami alpakoterapii. Obecnie studiuje weterynarię w Szkole Głównej Gospodarstwa Domowego w Warszawie.
Posiada również bogate doświadczenie w kontakcie z dziećmi – pracowała jako wychowawca na wyjazdach wakacyjnych, a także korepetytorka i opiekunka. Udzielała się również jako wolontariuszka w domu dziecka oraz pomagała w projekcie Szlachetna Paczka.
Dzieciom:
Uwielbia czytać książki, śpiewać i grać na instrumentach. W wolnych chwilach spotyka się ze znajomymi, z którymi gra w planszówki, tenisa. Chętnie odwiedza teatr. Pasjonatka dobrego jedzenia.
Od roku jest nauczycielem w przedszkolu działającym zgodnie z metodą Marii Montessori, równolegle zgłębiając metodę na kursie przedszkolnym w Polskim Instytucie Montessori. Aktualnie jest w trakcie warsztatów „Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą”, gdzie poznaje Porozumienie bez Przemocy.
Znana jako „Ania-Niania” dla wielu dzieci w Warszawie i Józefowie. Ciocia dla 13-ga dzieci w swojej rodzinie. 0d 14 lat Harcerka. Przez 8 lat angażowała się w organizacji Skauci Europy organizując zbiórki i obozy dla dzieci w wieku 9-16 lat.
Tańczy na ludowych potańcówkach i bałkańskich potupajkach. Wypija wiele kaw i herbat ze znajomymi. Eksperymentuje kulinarnie (nie zawsze z sukcesem). Chodzi po górach. Uwielbia czytać dzieciom. Uważa, że do zabawy niewiele potrzeba.
Ukończyłem szkolenie z zakresu psychoterapii indywidualnej i grupowej w Instytucie Analizy Grupowej „Rasztów”, a obecnie jestem w procesie certyfikacji pracy z grupą i pacjentem indywidualnym.
Pracuję z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi w nurcie psychodynamicznym. Posiada kilkuletnie doświadczanie pracy w szkole jako psycholog. Trener Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców, nauczycieli szkolnych i przedszkolnych. Obecnie w Dziennym Oddziale Psychiatryczno–Rehabilitacyjnym dla dzieci i młodzieży w Wawrze.
Osobom dorosłym, które:
Szczęśliwy mąż swojej żony Gosi. Lubi muzykę ludową i góry. Wielką przyjemność sprawia mu gotowanie dla rodziny.
Jest absolwentką psychologii społecznej SWPS, oraz czteroletniego podyplomowego Studium Psychoterapii w nurcie integratywnym, w Stowarzyszeniu Psychologów Chrześcijańskich, rekomendowanym przez Polską Federację Psychoterapii, sekcja psychoterapii SPCh jest członkiem zwyczajnym Europejskiego Stowarzyszenia Psychoterapii EAP.
Odbyła staże i szkolenia w zakresie: negocjacji i mediacji, treningu interpersonalnego, neurologii klinicznej, komunikacji niewerbalnej, sztuki autoprezentacji, uwarunkowań podatności na techniki relaksacyjne.
Jest laureatką konkursu organizowanego przez Urząd Dzielnicy Żoliborz na autorski projekt warsztatów z profilaktyki od substancji psychoaktywnych dla uczniów, rodziców oraz nauczycieli żoliborskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych’ 2011rok.
Swoje doświadczenie zawodowe uzupełnia na grupach Balinta, oraz poszerza swoje umiejętności terapeutyczne technikami pracy z ciałem Metodą Feldenkraisa, technikami pracy z traumą metodą TRE, a także treningiem relaksacyjnym wg Johanna Schultza i techniką Alexandra.
Młodzieży i osobom dorosłym, zmagającym się z kryzysami życiowymi, nałogami, depresją, nerwicą, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami osobowości, w tym borderline, także tym, którzy chcą rozwinąć swój potencjał, żyć zdrowiej, wydajniej i bardziej zakochać się z życiu J
Pracuje również metodą 12 kroków- zarówno dla osób uzależnionych, jak i dla osób chcących pogłębić wgląd i samorozwój „12 kroków ku pełni życia”, inspirowaną tekstami biblijnymi.
Pogłębia swoje pasje zawodowe i cieszy się życiem.
Absolwentka psychologii, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna, na Uniwersytecie Psychologii Społecznej w Warszawie, Szkoły Trenerów INTRA, studium w Fundacji” Dajemy dzieciom Siłę” dotyczącym pracy z diadą- matka dziecko, oraz depresji poporodowej. Obecnie na ostatnim roku całościowego 4letniego szkolenia w szkole psychoterapii „Dialog”- szkolenie akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne.
Członkini sekcji rodzin w Polskim Towarzystwie Psychiatrycznym.
Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. W latach (daty) pracowała w integracyjnych placówkach przedszkolnych dla dzieci z różnymi dysfunkcjami. Z dziećmi i młodzieżą pracuje na oddziale psychiatrii dzieci i młodzieży oraz w warszawskiej Poradni Zdrowia Psychicznego, gdzie prowadzi sesje indywidualne a także konsultuje całe rodziny.
Mama dwójki dzieci Zuzi i Mai, którym poświęca najwięcej wolnego czasu. Miłośniczka wody, natury i koni.