Absolwentka psychologii klinicznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Pracuje z młodzieżą i dorosłymi. Prowadzi psychoterapię indywidualną, pod stałą superwizją. Jest na trzecim roku 4-letniego szkolenia w psychoterapii zorientowanej psychoanalitycznie (IAG Rasztów).
Młodzieży i dorosłym, którzy doświadczają trudności osobistych i w relacjach interpersonalnych.
Ma dużą praktykę w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi. Pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w szkole ponadgimnazjalnej. Zajmuje się głównie psychoterapią indywidualną dla młodzieży i dorosłych, ale też terapią par i rodzin, pomocą w sytuacjach kryzysowych. Pracuje pod stałą superwizją. Diagnozuje trudności szkolne i prowadzi zajęcia grupowe: terapeutycze, treningi zastępowania agresji, treningi umiejętności społecznych i interpersonalnych.
Obecnie jest na drugim roku 4-letniego szkolenia w psychoterapii zorientowanej psychoanalitycznie w IAG Rasztów.
Nastolatkom i dorosłym, którzy:
Ukończyła studia magisterskie na kierunku oligofrenopedagogika i tyflopedagogika na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Specjalistka w pracy zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Doświadczenie zdobywała już od pierwszego roku studiów. Pracowała jako pedagog specjalny, nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej i terapeuta integracji sensorycznej.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje poprzez liczne kursy i studia podyplomowe z zakresu pedagogiki i psychologii.
Dzieciom niepełnosprawnym i borykającym się z problemami w edukacji poprzez terapię pedagogiczną. Skupia się przede wszystkim na integracji sensorycznej, umożliwiającej zwalczanie zaburzeń ruchu i nerwowości w interakcjach z otoczeniem. Jej zajęcia łączą w sobie elementy m.in. terapii ręki, arteterapii i kinezjologii edukacyjnej.
Szczęśliwa żona i matka dwójki żywiołowych dzieci: Amelki i Antosia. W wolnych chwilach pływa, jeździ konno i czyta książki.
Czwartek 16-21
Miłość do zwierząt objawiła się u niej, gdy już jako nastolatka pomagała w stadninach koni. Ukończyła kurs chowu i hodowli alpak z elementami alpakoterapii. Obecnie studiuje weterynarię w Szkole Głównej Gospodarstwa Domowego w Warszawie.
Posiada również bogate doświadczenie w kontakcie z dziećmi – pracowała jako wychowawca na wyjazdach wakacyjnych, a także korepetytorka i opiekunka. Udzielała się również jako wolontariuszka w domu dziecka oraz pomagała w projekcie Szlachetna Paczka.
Dzieciom:
Uwielbia czytać książki, śpiewać i grać na instrumentach. W wolnych chwilach spotyka się ze znajomymi, z którymi gra w planszówki, tenisa. Chętnie odwiedza teatr. Pasjonatka dobrego jedzenia.
Od roku jest nauczycielem w przedszkolu działającym zgodnie z metodą Marii Montessori, równolegle zgłębiając metodę na kursie przedszkolnym w Polskim Instytucie Montessori. Aktualnie jest w trakcie warsztatów „Język serca w pracy z dziećmi i młodzieżą”, gdzie poznaje Porozumienie bez Przemocy.
Znana jako „Ania-Niania” dla wielu dzieci w Warszawie i Józefowie. Ciocia dla 13-ga dzieci w swojej rodzinie. 0d 14 lat Harcerka. Przez 8 lat angażowała się w organizacji Skauci Europy organizując zbiórki i obozy dla dzieci w wieku 9-16 lat.
Tańczy na ludowych potańcówkach i bałkańskich potupajkach. Wypija wiele kaw i herbat ze znajomymi. Eksperymentuje kulinarnie (nie zawsze z sukcesem). Chodzi po górach. Uwielbia czytać dzieciom. Uważa, że do zabawy niewiele potrzeba.
Terapeuta, psychoanalityk psychodynamiczny w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w Instytucie Psychoanalizy Grupowej Rasztów w Warszawie, pracował w szkole jako psycholog.
Obecnie prowadzi spotkania indywidualne i relaksacje na oddziale dziennym rehabilitacji w przychodni rejonowej w Warszawie.
Osobom dorosłym, które:
Szczęśliwy mąż swojej żony Gosi. Lubi muzykę ludową i góry. Wielką przyjemność sprawia mu gotowanie dla rodziny.
Jest absolwentką psychologii społecznej SWPS, oraz czteroletniego podyplomowego Studium Psychoterapii w nurcie integratywnym, w Stowarzyszeniu Psychologów Chrześcijańskich, rekomendowanym przez Polską Federację Psychoterapii, sekcja psychoterapii SPCh jest członkiem zwyczajnym Europejskiego Stowarzyszenia Psychoterapii EAP.
Odbyła staże i szkolenia w zakresie: negocjacji i mediacji, treningu interpersonalnego, neurologii klinicznej, komunikacji niewerbalnej, sztuki autoprezentacji, uwarunkowań podatności na techniki relaksacyjne.
Jest laureatką konkursu organizowanego przez Urząd Dzielnicy Żoliborz na autorski projekt warsztatów z profilaktyki od substancji psychoaktywnych dla uczniów, rodziców oraz nauczycieli żoliborskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych’ 2011rok.
Swoje doświadczenie zawodowe uzupełnia na grupach Balinta, oraz poszerza swoje umiejętności terapeutyczne technikami pracy z ciałem Metodą Feldenkraisa, technikami pracy z traumą metodą TRE, a także treningiem relaksacyjnym wg Johanna Schultza i techniką Alexandra.
Młodzieży i osobom dorosłym, zmagającym się z kryzysami życiowymi, nałogami, depresją, nerwicą, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami osobowości, w tym borderline, także tym, którzy chcą rozwinąć swój potencjał, żyć zdrowiej, wydajniej i bardziej zakochać się z życiu J
Pracuje również metodą 12 kroków- zarówno dla osób uzależnionych, jak i dla osób chcących pogłębić wgląd i samorozwój „12 kroków ku pełni życia”, inspirowaną tekstami biblijnymi.
Pogłębia swoje pasje zawodowe i cieszy się życiem.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na specjalności rodzinno-wychowawczej.
Pracowała przy jednym z programów Fundacji Dzieci Niczyje (dzisiaj już znanej jako Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę), wspierając w kryzysie zgłaszające się po pomoc dzieci, a także młodzież. To doświadczenie pozwoliło jej poznać świat dziecięcych przeżyć i zrozumieć, jak ważne jest dostosowanie narzędzi pracy do indywidualnych potrzeb dziecka.
Aby poszerzać swoje kwalifikacje, chętnie angażuje się w nowe aktywności m.in. ukończyła kurs Terapii Ręki, Metody Dennisona i Diagnozy Gotowości Szkolnej.
Rodzicom we wspieraniu swoich dzieci w rozwoju i pokonywaniu ich ograniczeń. Szczególnie bliskie jest jej podejście integracji sensorycznej, które pokazuje im jak istotne jest wspomaganie dzieci, których codzienne funkcjonowanie hamowane jest przez trudności związane z deficytami w prawidłowym przetwarzaniu wrażeń zmysłowych.
W wolnych chwilach chętnie układa puzzle. Kocha podróże, zwłaszcza tam, gdzie w pobliżu znajduje się woda: od nurkowania w Wielkiej Rafie Koralowej po spływ kajakiem Czarną Hańczą.
Absolwentka psychologii, o specjalności Społeczna Psychologia Kliniczna, na Uniwersytecie Psychologii Społecznej w Warszawie, a także Szkoły Trenerów Biznesów INTRA.
Pracę z dziećmi rozpoczęła jeszcze w trakcie studiów. W latach (daty) pracowała
w integracyjnych placówkach przedszkolnych dla dzieci z różnymi dysfunkcjami.
Mama dwójki dzieci Zuzi i Mai, którym poświęca najwięcej wolnego czasu. Miłośniczka wody, natury i koni.